297728332_167003292525407_3881092830536243156_n

Stolwijk – Op donderdag 4 augustus mocht Jeffrey Groen in het kader van een zomerstage lopen bij het Klant Contact Centrum (KCC) van de Gemeente Krimpenerwaard. Ik werd gastvrij ontvangen door de baliemedewerkers van het KCC in Stolwijk, Waarna ik uitleg kreeg over wat de baliemedewerkers precies doen, Rijbewijs aanvragen, Identiteitsbewijzen of paspoorten en nog tal van andere belangrijke documenten.

Jeffrey onder de indruk van telefoonteam

Na deze kennismaking mocht ik meekijken en luisteren bij de telefoonmedewerkers, En wat was ik onder de indruk van de vele telefoontjes die er binnen zijn gekomen, en zo divers. Zo ging de ene vraag over een omgevallen boom, en daarna weer over een clientvraag en later weer over een uitkering. Allemaal stuk voor stuk professioneel beantwoordt door de telefoonmedewerkers met behulp van hun meldingssysteem waar ze snel en efficiƫnt alle gegevens kunnen halen uit de kennisbank en waar ze een telefoongesprek zo om kunnen zetten in een melding die naar de juiste afdeling wordt gestuurd.

Snel & Efficiƫnt

Na dat ik bij de telefoonmedewerkers een kijkje heb mogen nemen, mocht ik ook een kijkje nemen op de afdeling wat de kennisbank bijhoudt en aanvult voor het telefoonteam. Mooi om te zien dat alle gegevens op 1 plek te vinden zijn en dat dit continue wordt bijgehouden en wordt aangevuld. Deze zelfde afdeling behandeld ook alle reacties en berichten die er binnenkomen via Facebook en Whatsapp, Met een mooi systeem kunnen ze snel en efficiƫnt alle reacties en berichtjes beantwoorden.

Al met al kan ik (Jeffrey) terugkijken op een zeer geslaagde en leerzame zomerstage bij een leuke en professionele organisatie. En kom ik graag nog een keer terug!